TrAuMa..

jag har precis varit med om en traumatisk upplevelse då jag var hos tandläkaren, fick ta tandsten, 1.a gången för mig, det gjorde ju asagörasketaont och det kom BLOD, jag kände mig hemskt gammal av min nya åkomma. Frågade min tandläkare om det hade med åldern att göra, då skrattade han åt mig, så nu letar jag gråa hår och sneglar lite argsint på räkningen jag fick med mig därifrån! Informerade även honom om att nu har jag lagat ett hål och tagit tandsten, och känner att jag behöver inte pröva det mer (med ett leende på läpparna), han påstog då att eftersom jag slarvade så med tandtråden kunde jag få komma på ännu fler besök, så nu krävdes det skärpning. (lämnade honom utan leende och ömt tandkött) Ska åka och köpa tabdtråd efeter jobbet för övrigt!! Nog om mig och mina krämpor...

Idag ska det bli mellan 20-25 grader varmt ute, och eventuellt Åska.. förutom åskvarningen känns detta extremt skönt tycker jag.... så jag sprallade i slappaste sommarbrallorna i morse.. så befiande!!!

I morrn är det ledighet med diverse aktiviteter.. får berätta om detta efter helgen!

Jobbardax!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tack för att ni är glada för min skull flickor :)