måndag igen..

och 10 dagar kvar till semester :)

Helgen har varit full av aktivitet.

I fredags var vi och hämtade barnen efter jobbet och kollade på fotboll i Lidköping när store sonen spelade, (dom Vann såklart) sen blev det kebab. 2 halvt utbrända barn efter första skolveckan somnade in gott.
Lördagen började med en tur på stan, och mat på restaurang. Sen tog vi en kik hos min STOREbror som höll på att måla sitt hus, och även för att se förstasideartikeln i Skaras STORA lokalatidning där det var en bild på min brandmannabror som agerade grodman i gul kemdräkt vid sanering av en lastbil med farligt gods, måste påstå att han var hemskt osnygg!!

Lämnade barn och åkte hem för att byta om till snygguniformen och gå på bröllop, när jag snoffsat till mig och höll på att sminka mig ropade skithög att jag kunde sluta fixa till mig, eftersom han hade läst fel i tidningen och det inte va förrän nästa lördag. Så vi åkte snyggast i stan till Coop och handlade.

Hem och tog en öl och kikade på TV. Myskväll som avslutades med tvspelsmara.


Söndagen gick åt till att flytta det sista från skithögens förra boende, sen hyrde vi film och käkade latkorvkiskmat.


Fick låna BMW:n till jobbet idag, värsta lyx :).


tjo