Premiär!!!!

Vi fick duscha hemma i VÅRAN egna dusch igår.. obeskrivligt skönt, bekvämt och härligt!!

Startade med att åka till JULA efter jobbet för inköp av cirkelsåg, och gersåg.. skithögen var hemskt glad över att få fylla på i sin verktygsbod (tydligen något manligt syndrom) och jag fick köpa en rulle med julklappspapper!! 
En snabbis in på ICA och sen hemåt och gjorde bakpotatis i micron för att få i oss lite näring.. 

Gick över till grannen, som är gammal snickare och bad honom om hjälp med våra dörrfoder i köket.. så dom följde med in, i en timma typ.. så sen var det gasen i bott.. skithögen satte gipsskivor och jag plockade in kläder i garderroberna! 
Efter en stund var jag ute och hälsade på skithögen som snabbast i köket för att se hur det gick för honom, det är då han slår kofoten rätt i axeln på mig... SMÄRTA.. (han påstår och hävdar fortfarande att det inte var meningen men jag tror att han siktade) gjorde i allfall ont som fan, och jag åmade mig hela kvällen.. även lite efter det hade sluta värka som värst... ifall han eventuellt skulle få dåligt samvete... (sist vi satte upp gips tillsammans "råkade han tappa skruvdragaren i huvudet på mig, det jorde ännu ondare!! ) DEtta fick mig att ångra vårt inköp av cirkelsåg,  bäst att hålla sig undan när den kommer fram annars blir jag väl av med ett finger eller tre!!!!!!!

Efter allt stök och bök, så fick vi belöningen när vi fick prova vår alldeles egna nya sköna dusch!! LYX...

//E 
#1 - - johanna:

tycker att du ska lägga upp lite bilder på resulatet sen =) vill ju se hur ni bor !! GOD JUL! kram kram

#2 - - kix:

hahaaaa han vill dig bara ont - hele tin!