...Gratisfylla..

.. var och hämtade mina glasögon igår, köpte 2 par för 1695:- vilket kändes som ett bra pris eftersom jag fortfarande inte riktigt är övernens med denna näsprydnad. Tänkte vara duktig tjej och ta dom till jobbet idag, vilket visade sig kanske var en sådär ide´skulle tagit med mig linser också för nu börjar jag känna mig full! Herregud jag har haft alldeles för svaga linser alldeles för länge, och nu får mina 2 blågröna sig en riktig chockupplevelse kan jag törs lova. Kanske däckar innan lunch.. vem vet.. fan Johanna värre än shotkanna det här kan ja säga!!


Såå jävla kallt idag, ansiktet nästan skrynklade ihop sig under den korta promenaden över terminalområdet här på morgonen! Och hela skåne verkar ha stannat upp i snökaoset. Fantastiskt det där tycker jag, hur kan en hel stad bli förvånad när det kommer snö under vinterhalvåret? Så vitt jag vet så kommer det minst 2 snöfall varje år, och vanligtvis någon gång mellan nov- mars! Eller är det bara jag som tycker att sveriges befolkning borde lärt sig detta!


Läste igår att barnen som föds nu, får mobilenummer till personnummer, eller kanske mer, personnummer som kan likna/vara samma som mobilnummer. Lite kul tycker jag. Måste vara bästa sättet att lärra sina barn sitt persnr. att ge dom en mobil med det samma typ 0702225912 hehe.. lite cool.. eller inte.. kan inte bestämma mig.. så är det iallafall.

Herregud, kan inte starta arbetsdagen mer slappt.. måste jobba..

ha de!