EMMA hela dagen

jupp idag har det varit min dag hela dagen.. ( även alla andra emmor grattis till er), har även varit min första semesterdag. Den startade ganska bra.. vaknade vi 07 och vägrade gå upp.. somnade om och vaknade igen vid 08 av att jag fick ett grattispånamnsgaden SMS av kollegan, vägrade gå upp ännu en gång och vaknade 99.40, tyckte att det kändes mer okej att vakna vid den tiden på min namsdag/semester. Gick upp efter ett god morgonsamtal från skithögen, det regnade... OVANLIGT (Jaaa ljööög) gjorde mig faktiskt inget, har ju SEMESTER jihoo.. duschade drck kaffe, och tog sen en liten regnparaflaxpromenad..

Lyckligtvis kunde världens bästa skithög sluta tidigare idag, så jag passade på att agera semesterhemmafru och hade rödspättan redo när han kom hem. Tog en tur till Hjo och köpte gardiner till torpet för att sedan styra vår kosa vidare till Skövde och kolla på lite bilar..
Blev fika hos mor och rolle på vägen hem, lånade lite kläder av mammsen..

I morgon ska ja gå ut på krogen med brors sambo, på tisdagsklubben i Lidköping.. ska bli hemskt intressant..'


GÖÖÖZZ som körv ( och körv som e så jälá göözz) tapeterna är uppe och färgen sitter på väggarna i torpet, tack vår alldeles underrbara kicki för all hjälp.. hyllorn i barnens rum e även dom uppsatta och gräset e snyggt klippt ( sååå asredig skithög)

Det bästa e att i morrn e de bara min KRISTINA dag.. så himla braigt att få 2 dagar i rad som e som mina!!!

wiiiih
#1 - - kix:

man förstår att man har sovit ut när man har sovit till 99.40, aldrig ens hört om en sån sjusovare förut!! puss