så var pingst över....

.. och helgen är över och plötsligt är det en regning måndag igen...

Helgen har varit bra, fredagen tog jag det olöst lugnt i soffan... Lördagen däremot var mer fylld av aktivitete, hämtade Kicki vid 11 efter att jag hade diskat (vuxenpoäng 1) och vi åkte iväg till Lidköping/torpet för att göra en överblick inför tapetsering och målning. Satt även i soskenet en stund i trädgården och rökte för många cigg och drack kaffe. Kicki åkte på en Koffeinöverdos och började darra påvägen hem, fick snabbt som tusan (efter jag hade shoppat lite kläder ur hennes "jagharrensaturgarderobenhög" och fick med mig nygamla kläder hem, tack gumman) åka till modefgrillen så v ifick i oss lite mat, hennes darrningar avtog något och vi begav oss till Tibro.
Efter att jag snabbt som stålmannen bytt om till min kvällsoutfit åkte vi tillbaka till Skövde (hem till Kicki) där kicki blekte håret och vi fixade till oss. Hann tjöta lite skit med Kickis Pirat innan vi gick till Petra på förfest/förtjöt.
Gick till Bogrens, och när vi hade armbågat oss fram där ett tag tog jag tidiga bussen hem 01.15 (vuxenpoäng nr 2) och la mig!
Vaknade upp på söndagen med lite vätskebristhuvudvärk, detta lindrade jag med en Ipren vatten och kaffe, sen städade jag (vuxenpoäng nr 3) sen var det grill hos mor, ge henne en blomma och lite kramar på morsdag. Åkte efter detta till MIO och kikade tapeter med kciki peter och Pappa Håkansson! Hittade sketasnygga tapeter till fondväggar, hoppas att skithögen tycker om dom också!

Så helgen har rusat förbi alldles för fort som vanligt.. det possetiva med måndagen som idag är iof att ja får träffa skithögen.. längt längt..


pöööös

#1 - - Petter:

Tack för de snälla orden i bloggen :) Hoppas du fortsätter läsa :) Och du, tack så mycket för att du nu fick mig till att gå ut i solskenet med en kopp kaffe och en cigarett ;p /Petter

#2 - - Ebeeh.blogg.se:

ska absolut fortsätta läsa!!! vad skönt att jag kunde motivera dig till att röka (?), men nog tusan är det gott, speciellt ihop med kaffe!!!!!
// Emma