både igår och idag

Har jag och min bästa tjej kicki settt till att ägna oss åt varandra. gå r kom kicki hem till mig vd 10 tiden och eftefr att ha handlat lite oicknick åkte vi till Läcköslott. Efter en dryg timme på slottet och en´uns mer almänbildade och uttröttade på de la Gardieporträtt men dock även nöjda med att man under 26 år fick gå gratis på slottet + att man fick en glass innan man åkte hem (plus i kassan) åkte vi iväg för att leta badställe anpassat till hund... efter några små äventyr på småvägar hittade vi en liten bårhamn/badplats där vi placerade oss + hund på vågbrytaren. 
Solade fikade och badade och begav oss hem vid 3 tiden, något solbrända.

Idag gick jag upp med skithögen och följd med honom till jobbet, vid 8:15 åkte jag till skövde och mötte upp kicki som följde med mig som moraliskt stöd när jag klippte mig, det blev kort denna gången! Efter en snabbruch genom Ginatricot åkte vi hem till kicki & peters nya fina stora hem och tog en kopp kaffe innan jag begav mig till skara. Nu ska vi snart iväg och  käka lunch... ska bli mums.

tjo!