semestervecka.

Ja, just hela denna veckan har jag semester, behövligt! Och just denna veckan bestämde sig vädret för att bli bättre för var dag som går.. jiiihooou! Ibland har man turen på sin sida även om det känns som om det inte är allt för ofta :)

i morgon ska jag ha en kickidag. Det betyder att jag och min bästa tjej kicki hittar på något skojsigt en hel dag och bara flyr tillbaka till vår tonårstid och är nostalgiska. För alla utom oss är vi relativt outhärdliga sådanna dagar, men vi har sketakul. Ibland är vi så pass tillvida interna i vår relation att vi knappt förstår varandra, därav är vi inte så trevligt sällskap för folk omkring oss. Därför är det så himla braigt när vi tar oss sådana häringa dagar för då slipper alla andra bli lidande!
Just i morgon ska vi åka till Läcköslott och bli bildade, sen om vädret tillåter ska vi bada någonstans och ha picknick! Längtar efter min tjej så detta ska bli jättekul!

Igår var vi asagörasketa duktiga i vår familj. Efter att jag hade hjälpt skithögen lite på jobbt åkte vi hem och hade storrensing på såntära som man inte tar sig tid för att slänga, såson tomkartonger, glasflaskor och pantburkar och åkte till miljöstationen + ica och pantade.. skööönt som tusan när sådant blir gjort!!