idag är jag inte...

....någon direkt pigg tjej.

Skithögen har varit tvungen att börja jobba mitt i natten i två dagar, igår gick han upp vid 03 och idag vid 04 tiden. Detta har resulterat i att även jag och hund har vaknat till vid dessa tider, antingen för att få kissa eller för att ta emot en mysig hejdåpuss. Det underliga fenomenet mitt i natten när man blir ensam i den stooora sängen är att det är extremt svårt att somna in igen... i morses somnade jag om vid 05:25, när sedan klockan ringde vid 06:00 var jag ju sketatrött.. hade nog tusan varit bättre att gå upp vid 04 istället men vad tusan det vill man ju inte... 


#1 - - ViLLa:

haha... visst e d taskigt, men i sin om tid så kommer du oxå få veta hemligheten av rang!!! hihi...

hur svårt tror du inte d e för mig att hålla den hemlig... gaaaaaaaaah! jag dööööööör!