Lilla Svampen

Wejs mamma och syster Moj är här på besök från Thailand och ska stanna i Sverige i 2 månader. I helgen träffade vi dem i Skälvum och dom avgudade Hedvig från start.

Hedda lät enligt dom som "svamp" på Thai, så Hedvig går numera under namnet "Het-noi" som just betyder Lilla Svampen!








Vi har även hunnit med att greja i trädgården, ha besök av morfar, momor & Rolle och Kicki under helgen, så det har varit fullt upp faktiskt!!








Nu är det inte långt kvar tills vi åker så nu blir det att tvätta å packa i veckan!!
#1 - - Anonym:

Vilka underbara bilder på lilla Hedvig

Kram Mormor

#2 - - Carine:

Vad stor hon börjar bli. När åker ni? När skall vi vara latte mammor på sta´n?

#3 - - Farmor:

Instämmer med föregående skrivare; underbara bilder! Kul att få se Wejs mamma och Moj, liksom alla de andra. Jag förstår att Lilla Svampen har stor chans att bli scenens drottning i framtiden, så som hon redan nu är navet i alla sällskap, men så är hon betagande söt också.

#4 - - ViLLa:

haha... toksöt!

aow! tänk ändå den som hade ett thailändskt namn... doouw! ett gulligt alltså... haha

#5 - - Carine:

Japp, det såh jag direkt, att hon hade den gröna alltså. Jag känner att jag "märka" den bruna innan hon börjar använda den. Kan du ordna hit både den och väskan tror du?!

#6 - - johanna:

vad lilltjejen växer! så söt!

ha en bra semester// kramar från mig och lillfisen