Rädd....

..ja, jag är JÄTTErädd till och med, plågats i sömnen i natt och känner att hjärtat har höjt upp sin en frekvens och slår mer än vanligt, klump i magen och lite spänningshuvudvärk..... jag ska nämligen få en brutal, elak, vass, otäck gresasjukaspruta huggen in i armen idag vid 15:30, OM jag inte svimmar av innan dess vill säga....

FÖr övrigt är allt bara bra, vi börjar så sakterliga att komma iordning i huset, även om det är mycket kvar att paacka upp osv. så har vi ändå hunnnit ganska långt renoveringsmässigt.

Ikväll kommer grabbarna, eller jag åtmistonde en utav dom då den store ska på disco!

Ska ta en kopp kaffe till och se om mina nerver kan försöka förlytta sig en aning mer um´nder huden igen....










#1 - - solweig:

Du behöver inte vara rädd den gör inte ont men man får ont i armen men det är bättre än bli som en gris!!

Kram

Mamma

#2 - - Emma:

Mamma, ibland är du så klok, hihi...