Bilstädning och ömma höfter

Igår fick jag en stund över på jobbet och passade på att städa ut bilen som såg ut som strax efter ett världskrig, bara att konstatera att det inte är någon fördel med ljus klädsel i bilar, framförallt inte när man har hund och barn i den heller...
Skithögen var bnatuligtvis snabbt framme med kameran och fotade mig under "arbetet". Bilen blev fin men mina höfter ansåg INTE att jag hade tagit ett klokt beslut...
 


Efter jobbet åkte vi direkt till skogen och spårade med Yra, skönt och roligt... MEN inte heller detta var något som mina höfter ansåg var givande, så igår kväll hade jag extremt ont.. faktiskt inget skoj alls.. kan inte förstå hur alla stackars människor med ledvärk och andra åkommer orkar med sina liv, hur tröttande som helst att ha ont varje dag ju, jag vet ju åtminstonde att detta är sammankopplat med en graviditet, vilket betyder att det kommer gå över!!!
Ringde sjukgymnasten igår för att få komma dit och undersöka mina höfter och kanske få lite tips, råd och ett stödbälte.. dom hade inte tid för mig förrän den 11 Februari.. menmen, nu har jag varit duktig tjej och bokat iallafall!
 



Önas Yrväder Furia "in da wood"
#1 - - ViLLa:

du e duktig!

#2 - - Anonym:

Det var duktig gjort att städa bilen men kanske Du skall ta det lite lugnare, tänk på dina höfter!!!

Bra att Du har ring till sjukgymnastiken/Mamma