grejardag (gravidboa??)

Idag har vi fått upp takvaggan vid sängen, vilket gjorde mig till en både gladare och mer harmonisk som människa. Skithögen har svårt att förstå min stressade känsla i kroppen, som troligtvis har med mammahormon och "gravidboainsig" att göra, men det har varit jättejobbigt för mig att inte vara klar med vissa saker, ifallifall bäsunge skulle vilja komma ut. Så nu gjorde han mig till viljes och hjälpte mig få upp vaggan + att han helt plötsligt på eget beväg håller på att slutför hyllan och bänkskivan ovanför tvättmaskinen som ska bli skötbord till groda! ÅHH älskar han sådära extramycke när han är sådära söt mot mig!





NÖJD!

var på stan en sväng igår förmiddag passade på att socialträna hunden lite och gå på secondhand, hittade en fin gungstol som kanske ska inhandlas, sen hade vi finfrämmat av Kicki & Peterpirat (för övrigt, peter ditt lakan är som bortblåst eller så är det det det är hehe) som gled hit på motorcyckel och fikade med oss. ALLTID skoj att träffa min bästa tjej.
Efter det kom Niklas en sväng och vi tränade hundarna, och så avslutades kvällen med grill och robinsson/mellofestival på högatan.. lyckad lördag!

Nu ska jag göra brunch till min bäste skithög!!!
#1 - - Solweig:

Det blev ju jättefint nu väntar vi bara på det lilla underverket.

Mor/Mormor

#2 - - Sara:

Vad fint det bidde med vaggan. lycka till!

Kram Sara