syskonmys!

Brödernabus har varit hemma i helgen och därav har det varit riktigt syskonmys!




Hedvig orkade dock inte hela tvkvällen...
,

VI har förf övrigt gått och blivet med ett hus till, så nu ska vårt kärakära torp säljas och vi ska få ett större boende!!! Skönt men skrämmande :)

Då kanske Hedvig kan få bada i större balja än såhär, hon gillar det dock i vilket fall...

#1 - - solweig:

Vilka fina syskon. Hedvig ser verkligen ut att älska sina stora bröder.

Kram Mamma/Mormor

#2 - - Farmor:

Hedvigs Farbor grälade på mig igår att jag inte åker till Knektängen och jag ser ju hur Hedda växer liksom även hennes storebröder. Alldeles enormt. Jag kommer att komma till er och har själv insett att det inte blir för ofta. Hela sommaren och hittilsvarande hösten har mitt liv mest bestått av sjukbesök, men det kommer att förändras på något sätt framöver, dt är jag övertygad om.

Underbara syskonbilder!

Kramar till alla - vi ses på lördag!

#3 - - johanna:

Haha, kan lova att det handfatet fungerar ett tag till =) Vi använde ett sånt handfat till Wille när han var ca 8 mån, men då satt han i det. Han tyckte det var jätteskoj =) Så fridfulla dem ser ut när dem sover, finns inget bättre än att bara stå och kolla på dem när sussar sött. Hoppas nya huset blir toppen! kram på er