snart valborg

ja plötsligt såg jag i kalendern att det faktiskt är valborgsmässoafton på fredag, hur fort går det igentligen???

Helgen har varit bra, har bland annat varit på champagnemingel i tibro vilket även "urartade" till ett frieri med tillhörande fyrverkeri, var väldigt trevligt och annorlunda, tack U & M för en väldigt trevlig kväll, och tack mamma och Rolle för att ni barnvaktade Hedda som var krasslig.

Hedda tyckte tydligen att det var läge att smitta ner sin kära mor igen så igår var jag halvdöd, med närmare 40 graders feber och förkylning. idag är jag något piggare, febern har flyttat på sig men halsen river fortfarande och är öm och näsan vill inte sluta rinna på varken mig eller Hedvig.

lägger ut lite bilder från helgens långpromenad/lekplatsstund innan jag jobbar vidare!





#1 - - mormor solweig:

Hedda ser verkligen ut att njuta.

Kram Mamma/Mormor/Svärmor

#2 - - kix:

åååh jag vill också gunga med hedda!