Min dag idag

ja, idag är det min dag hela dagen, för jag fyller år.

Blev väckt vid 06 av världens bästa skithög, som serverade kaffe och smörgås, hade tänt ljus och myst till det. Fick paket också, ett innehöll salta bomber, ett sura kryproniter, och ett jättesalt, och så fick jag en trisslott också som dessvärre inte gjorde oss till miljonärer. Sen förfirade han mig lite igår genom att ge mig en bukett tulpaner + en snittblomma/orkide Jättefina! han är bäst!!!!

Min plan för dagen är att ha en såndära skön dag utan att göra massa tråksaker hemma, utan mest mysa omkring med vår lilla tjej.
Känns lite som att jag kan ta det lugnt med gott samvete idag, inte bara för att det är min dag, utan för attt jag var ganska effektiv igår också, satte upp gardinstänger i biblioteket och sydde/satte upp gardiner där, fixade i grabbarnas rum, tvättade, umgicks med kicki och fick present av henne, tack gumman (fick ju även mysa med bäbbamagen fast grodan ville inte alls sparka när jag ville det, och så tog vi en promenad, och så lagade jag tomatsoppa på mitt vis till oss)!!! och så avlutades kvällen med styrelsemöte på brukshundsklubben!

Ska in till SKara sen och gå ut och äta födelsedagslunch med mannen, ska bli myyysigt!!




#1 - - johanna:

grattis grattis! låter som du fick en förträfflig start på din dag! kramkram

#2 - - Ulla:

Varmt GRATTIS från Ulla och Johan i Tibro.

#3 - - mamma solweig:

Grattis till min lilla tjej!!!

Kram Mamma & Rolle

#4 - - Svärmor:

Gott att höra att din man sköter om och uppskattar dig liksom du honom. Jag blev alldeles varm om hjärtat när jag läste här ovan.

Bamsekram från Svärmor

#5 - - Ullebulle:

Grattis till dej! Öh...bebbemage? Är det något jag behöver veta?

#6 - - Emma:

Ullebulle: Kicki, Heddas fadder ska ha en liten groda i juni!!! Kram

#7 - - Skithögen:

JAG är bäst!!!