8 månadersdagen

Ja idag fyller vår lilla skatt 8 månader, detta sammanfaller dessvärre med att jag är förkyld och febrig...

bilderna är från förra veckan när fadderkicki var här och Hedda fick sina julklappar av henne till Hedvigs stora förtjusning!! Fick sina första skor, en fin virkad filt som Kicki knåpat ihop själv, och en pinglande pingu.
Även jag fick en present, en sjal som även den är designad och tillverkad av Mofallatösen, TACK KICKI DU ÄR BÄST!!!!



#1 - - solweig:

Vilka sköna bilder Kicki kommer nog att se till att sitt lilla fadder barn alltid får fina julklappar,hon är ju för snäll!! OBS! Jag har en känsla av att pappa Jesper smälter när lilla hjärtat kan ha sina skor!

Grattis Hedvig på 8 måndaders dagen.

Kram Mormor/Mamma

#2 - - Farmor:

Älskade "lilla svampen", grattis på din 8-månaders dag, i de allra sista skälvande minuterna på detta datum. Jag har tänkt på dig hela dagen, men allt har varit som förryckt. Igår köpte jag en skrivare med tillhörande Canon-kamera. När jag ringde fadder Wej för att hon skulle hjälpa mig installera sa hon "men Mamma, vi har lagat vår gamla kamera och den skall du få av oss". Ja, då fick jag gå tillbaka till buktiken. tack och lov fick jag lämna varorna och fick tillbaka pengarna. Sedan har jag haft anställningsintervju med en präst. Efter detta hade jag bjudit Marianne till mig som kom innan jag var hemma. Vi fiick i alla fall en trevlig eftermiddag och kväll. Vi har ätit råbiff och det var jättegott, men jag fick springa till 3 buktiker innan jag fick tag på "Delikatessbröd" som jag anser är ett måste till råbiff.

Vi inledde vår fest med sprattelvatten och skåöade för dig, Hedvig.

Puss o kram frå Farmor