nu ska här uppdateras

Ja, nu tycker jag det är dax för lite uppdatering här. Tiden har ju inte riktigt räckt till det senaste men nu har jag tagit mig en datorstund (solen har ju ändå inte spruckit igenom molntäcket ute) och betalt räkningar, lagd in bilder så nu får jag blogga lite medans dottern sover. Ska även försöka uppdarer Yras blogg om jag hinner innan liten vaknar.

Midsommar var fantastiskt mysig och trevlig, vi blev 13 stycken här hemma som åt gott, hade kul och var och dansade ihop.

SÅ här kommer lite bilder då....

Börjar med besöket på Ekhagens Forntidby där jag, Hannes och Hedvig var den första sommarlovsdagen..













Och så midsommarhelgen!

Dansen




De tre Ekendahlsherrarna, vem är lillebror och retligast????


Självaste fru Ekendahl fick ett litet fotohörn hon med



Och lilla fröken Ekendahl hade krans i håret, en stund vill tilläggas den drogs senare sönder av fröken själv ;)




Kvällen avslutades med att bröderna hade en liten syskonbrottningsmatch!
Charmiga som dom är :)


Finns betydligt fler bilder från midsommar men har inte riktigt hunnit med dom ännu...


Midsommardagen var vi trötta, JÄTTETRÖTTA till och med, men solen sken ju så Hedvig tog ig ett dopp för att sedan somna med sin kära farbror i soffan.



#1 - - mamma:

Tack för en jätte trevlig midsommar afton

Kram Mamma & Roland

#2 - - Svärmor:

Lite avis blir jag allt även om jag vet att man inte kan få allt här i världen. Som vanligt, jättefina bilder. Nu är jag i alla fall utskriven från sjukhuset idag, efter 44 dagar. Hurra!!