bortskämd fru med renoveringskunskaper

Min älskade man skithögen har börjat skämma bort mig på fredagar den senaste tiden, varje fredag när han kommit från jobbet har jag nämligen fått blommor! Han har plötsligt blivet aningen romantiskt lagd och tycker att jag ska uppmärksammas tydligen, och jag klagar INTE, utan blir ju självfallet superduperasagörasketaglad!

Denna fick jag i fredags förra veckan



Nu har den bleknat lite under veckan i vasen men är fortfarande jättefin! Riktigt höstig ros törs ja lova (var mörkare orange från början), tyckte även att videkvisten i var toksöt!

Förra helgen tillbringade jag annars i målarbyxor, det blev renovering av killarnas rum nämligen. På lördagen var Rolle och Mamma här och hjälpte till med barnpassande (mamma) och underarbete (Rolle) jag och Rolle jobbade som vanligt som ett starkt och smidigt team och blev relativt klara, så under söndagen målade jag heeeeeela dagen, Hanneman hjälpte till i sitt rum också så det gick med en rasande fart.
Så nu har dom fått det riktigt fint, Jake the snake hade ju en blå tapet med gula stjärnor och dinosauriebård i sitt rum innan och det var kanske aningen lite för barnsligt för en 15 åring ;)

Så i morgon blir det en roadtrip till IKEA för inhandling av lite nya prylar till rummen, Hanneman som kom på att han ville bo här igår ville följa med (kors i taket) och välja lite saker så det ska bli mysigt!

Hoppas ni får en bra helg!