Kan du vissla lilla Hedvig...

.. JAVISST kan jag de´!!!

Döm av min förvåning, i måndags åkte jag hem efter jobbet tog med barnvagnen och gick bort till dagis för att hämta Hedda, hon var glad och härlig som vanilgt, vi tog på henne lager på lager med kläder då det var sviiiinkallt ute och sedan promenerade vi mot hemmet, Hedvig gick bakom mig med säkerhetsavståndet 1,5-2 meter för att försäkra sig om att inte bli tvungen att åka kärra hem utan få gå själv. Rätt som det var hör jag någon vissla bakom mig och trodde att vi hade fått sällskap på gångvägen... men ingen där.. snart hörde jag det igen, någon som visslar på både ut och inandning, då såg jag att det var HEDVIG, hon hade snörpt ihop sin lilla lilla mun till visselformation och gick det och blåste en truddelutt... HÄFTIGT.. 
Har ingen aning om vart hon lärt sig detta men jag trodde inte att barn under 2 år lärde sig sådant.. jag är olöst impad av vår lilla skatt. 
Försökte få henne att visa sin nya talang för farfar senare, men det var inget hon ville göra på beställning, igår däremot stövisslade hon lite medans hon bytte blöja på dockan. Härligt att se henne... ska försöka få med den på film snart. 

Hon är duktig vår tjej törs ja lova.....

  
#1 - - mormor solweig:

Va ska det bli av denna lilla tjej kanske ställer hon upp i melodifestivalen om några år, för de som visslar kan sjunga har jag hört!!

Kram Mormor

#2 - - Farmor:

Heja Hedda, du e bara bäst!!!!!!

#3 - - kix:

haha va bra, då kan hon och sigge vissla ihop för han gör det ibland också fast jag tror inte han är så medveten om vad han gör.. men då har jag hopp inför framtiden om det stämmer det som solarn skriver för då har han kanske sångröst och taktkänsla det är ju 50/50 om han har det eller inte. skövdegener - tss!



puss på er