dax att uppdatera

Skithögen sitter och kollar på hockey, så varför inte passa på med lite bildredigering och ett blogginlägg.

Som vanligt är det fullt upp i livet och veckorna rusar förbi i raketfart. I helgen får vi finbesök från borås vilket vi ser fram emot.

Idag har vi varit på utvecklingsamtal på dagis, det verkar som om Hedvig trivs som fisken, vilket är skönt för hennes föräldrar.
I morgon ska jag och Jake the snake åka till frissan, han tyckter att jag alltid är så snygg i håret så han ville klippa sig hos samma frisör som mig, snacka om komplimang :).

Förra helgen tog vi en roadtrip på söndagen, begav oss på fika i MofallaCity hos Kicki, Peter och Sigge och avslutade med lunch och promenad i Tibro hos mamma, mysig dag. Under lördagen jobbade vi så det var skönt att bara ta det lungt på söndagen.

Lägger ut lite bilder, sen ska jag duscha och gå och lägga mig, trött som få!

BadHedda






#1 - - mormor solweig:

Hedvig ser ut att njuta så rödblommig och grann!!

Mamma/Mormor/Svärmor

#2 - - Farmor:

Hedda, du är bara för go'! Puss & Kram