Kidnappad Skithög

I tisdags vid 14 tiden kidnappade jag och Heddapedda skithögen för att åka på hemlig resa då han fyllde år i onsdags..
 
Jag och Hedda hade i smyg packat väskor i bilen med de pryttlar som skulle med, hunden blev hämtad av hundvakt och dagis var förvarnat. Inte utan att min älskade skithög var lite nervig över att inte ha kontroll över sin situation, i bilen fanns även en liten kylväska med en öl och lite chilinötter till den blivande 40 åringen att ha som färdkost.
 
Vi åkte till Örebro där hotell var bokat i två nätter, fick ett familjerum så det blev riktigt lyxigt med gott om utrymme.
När vi väl ankommit och checkat in gick vi ut och åt middag och avslutade sedan kvällen med ett glas vin på vårt rum så att lillsnorpan kunde få somna i lugnan ro.
 
Hedvig tyckte uppenbarligen att Pappa skulle få ut så mycket som möjligt av sin födelsedag och väckte oss vid 6-tiden.. vi myste framför bolibompa någon timma, och sedan blev det paketutdelning och sång för födelsedagsbarnet. Efter att ha myst med hotellfrukost fick huvudpersonen bestämma vad vi skulle göra under dagen, vi startade med en tur på stan, lite shopping och geocatching och god lunch. Sedan packade vi badväskor och tog bussen till Gustavsviks upplevelsebad, vi var nästintill ensamma i badhuset och kunde härja fritt, var hur kul som helst. Hedda sa - Jag ÄSKAR att bada", och det märks kan jag säga sicken litent vattendjur till tös vi har.
Efter dusch tog vi bussen tillbaka till stan och gick ut för att äta middag, fick bli en ganska snabb sådan då den lilla höll på att somna i sina köttbullar efter att ha kört slut på all energi i badhuset. Återigen avslutades kvällen med ett glas vin på rummet, efter en jättemysig dag.Och den nyblivna 40 åringen var nöjd, vilket var det viktigaste!
 
 
#1 - - Skithögen:

Tack mina små skatter !!!!!

#2 - - Mamma/Svärmor/Farmor:

Härligt att Je fått fira sin dag så mysigt! Puss o Kram