det blev inte riktigt som planerat

vi kom aldrig iväg på vår tänkta kräftskiva i Borås, jag gick och blev sjuk i helgen.. sicken besvikelse.

I fredags kände jag mig lite tjuvtjock och hade feber. På eftermiddagen kom R som hämtade liten från dagis tillsammans med Skithögen till den lillas stora lycka. Jag skjutsade senare in herrarna till go-kartbanan där dom tillbringade kvällen, under tiden kom min kära mor hem till oss flickor och bjöd på pizza och ett glas vin.
Myskväll utan dess like, Hedda stod för underhållningen och dansade och sjöng framför dobbido innan det var dags för liten att lägga sig.

På lördagen kände jag mig nästintill sämre under förmiddagen, och tog beslutet om att vi nog fick bli hemma, mamma och R stannade kvar iallafall och hjälpte oss äta upp skaldjuren så att dom inte gick till spillo, så avlastade dom oss med Hedvig under natten så fick fick sova utan att 3 åriga virvelvinden kom över till oss på natten vi kände oss oerhört utvilade framåt söndagsmorgonen. Tack mamma och R för en trevlig och skön helg.

Idag känner jahg mig tack och lov lite piggare och hoppas att jag är helt frisk snarast, vill ut och röra på mig!
#1 - - Mamma Solweig/Svärmor:

Tack själva varit jätte kul
Mamma/Mormor/Svärmor