Apr. 19, 2013

Denna veckan har varit hysteriskt fullbokad och därmed gått väldigt fort, i tisdags var en mycket spännande och lite pirrig dag, jag påbörjade min tatuering på armen, satt mellan 13-19 hos min tatuerare Linda på living art tattoo och var trött efteråt men SUPERnöjd, nu är det bara en sittning kvar tills konstverket på min arm är klart!

Igår hade jag och Stina uppstart på våran grundkurs, förutom stormvindar så gick det superbra och gruppen är jättetrevlig, får nog en rolig vår och försommar med dom.

Skönt med fredag efter en fullspäckad vecka.

Snart är det dags för Londonresa också, ska bli asagörasketasköj!!

#1 - - Svärmor:

Vad är det för eon grundkurs du och Stina skall vara med i ?
Jag skriver inte här något om tatueringen, lägg märke till det!
Ha nu en härlig helg - Puss o kram!

#2 - - Emma:

Jo svärmor, det är så att jag och Stina håller i en grundkurs på skara brukshundklubb, det är en kurs för unga hundar som inte gått valpkurs, så en grundläggande kurs för ung hund och förare kan man säga och jag är då instruktör tillsammans med Stina. Tror faktiskt att du kommer tycka att tatueringen till viss del är fin när du ser den, om inte annat välgjord! Hoppas din helg blir minst lika härlig, Puss och Kram