Aktiva i helgen

Ja, helgen har varit full av altiviteter. O fredags var det dags för knytte på eftermiddagen, där set gjordes höstkonst och busades i skogen.

I lördags åkte vi till stan för att hejja på skithögen som spang loppet "spring en mil-vinn en bil" milen blev sprungen på väldans bra tid, men någon bil vanns inte tyvärr. Medans vi väntade på att starten skulle gå tog jag och H em vända på stan där hon shoppade lite kläder, och sedan blev det en fika för oss tjejer innan vi aherade hejjarklack. När loppet var klart bar det hem för öunch och sedan stack jag och H till skara för att gå på bio, flygplan, den var spännande men aningen läskig ibland tyckte Hedda. 





Hemma igem tog jag en runda med hunden innan middagen, sedan halvsomnade vi allihop i soffan efter en aktiv dag. 

Så blev det söndag, och klockan 11 besökte vi sävare kyrka för gudtjänst, det var utdelning av "de yngstas bibel" till alla 4åringar, blev en ganska underhållande stund i kyrkan med alla barnen måste jag påstå :-)
Hem igen, svärfar och E kom på kaffe, lunch intogs och sedan stack jag iväg för att åka på intruktörsutbildning medans H och skithögen aktiverade sig med barngymnastik och löpning. 
Så ruschade denna helgen förbi och det är måndagsmorgon igen, och snart även oktober. 






#1 - - mamma/mormor/svärmor:

Jösses så fin Hedvig är i kyrkan med så snygg väst och uppsatt hår.

Kram/Mamma

#2 - - Mamma we:

Hej, vad kul med uppdaterande bilder! Ja, lilla svampen är verkligen fin och uppklädd när hon är i kyrkan, klädd i vit väst - vitt var den liturgiska färgen denna dag så bättre kunde det inte vara.
Vilken trevlig helg ni haft med allt roligt ni haft för er. Min son är verkligen en snygg löpare minsann.
Kramar till er alla!

Svar: Se där, oerhört oplanerat med denna passande klädsel men kul att det träffade så rätt!
Visst är han, den snyggaste som finns!
Ebeeh