Vårkänslor i skogen

Igår hade jag mitt sista kurstillfälle med min ALI utbildning, nu återstår "bara" examination och att hålla en kurs innan jag får mitt certifikat!!!  

När jag kommit hem igår fick vi besök av S och M, semare anslöt även P, vi vörnde lite rester och tog ett glas vin eller två. Vaknade upp i morse till stråöande sol och en förkyld Hedda, beslöt oss för att skippa barngympan och låta den lilla kroppen vila en aning, tog istället med oss fikakorgen och åkte till skogen, tränade hunden och njöt på fikafilten. Sedan blev det god lunch i skälvum. Bra avslut på helgen törs ja lova! 




#1 - - mormor:

Ser härligt ut.
Kram

#2 - - Farmor:

Värsta mysfamiljen! Ni är så bra på att ta vara på dagen.

Svar: Ja man får ju försöka ta vara på den och passa på sålänge Hedda fortfarande vill umgås med sina föräldrar :-)
Ebeeh