Nu så..

Ska jag försöka mig på en liten uppdatering igen. 
 
Vad har hänt sedan sist, jo, Skithögen har bland annat sprungit Borås 6-timmars, hans första Ultralopp, men mig som supprter/stöttning/mentalcoach/löparhustru vid sidan av, han fick ihop 46kilometer på sina 6 timmar, imponerande!! 
Jag kämpar på med min löpning, dock inte så långa distanser men håller mig till mitt "minst 8 km i veckan" mål och oftast en bit över det, snittar nog på ca 12 km i veckan uppdelat på 2-3 pass vilket känns kanon. 

 
 
I måndags samlades vi ett göng tjejer i Vinninga för att pärla " Go Life" armband, armbanden säljs på nätet och i vissa butiker och intäkterna skänks till forskning mot cancer, hjärnans sjukdomar och mot ofrivillig barnlöshet.
Vi knåpade ihop ca 200 armband den kvällen, känns roligt ioch kul att kunna hjälpa till för en god sak + att vi fick en trevlig kväll ihop som bonus.
 



Till helgen får vi gäster i dagarna 3, ska bli trevligt. Lördagens meny är planerad och det blir en dag i matlagningens/umgängets tecken.
 
 
 
#1 - - Mamma:

Jätte fina armband och bra gjort av Jesper
Kram
Mamma