Lite kass men väldigt glad

Ja, lite kass på uppdatering har det allt varit, så ikväll får det nog ändå bli en som snabbast. 

Bland annat sen sist så har Midsommar  firats, vi var 21 personer som gladeligen umgicks hela dagen, åt, dansade, drack, lekte, sjöng och hade 5-kamp. Var helt fantastiskt roligt! 
I övrigt har det grillats med goda vänner,  tibrobesök med titt på minizoo, fika hos svärfar med mysig runda i trädgården bland alla fina blommor och fix och trix här hemma. 

Så idag, fick jag det underbart härliga beskedet att jag fått nytt jobb!!!!!! 
Och min bästa älskade skithög gav mig världens finaste bukett med liljor idag som grattis till jobbet, puss på dig, är tok-kär i dig ska du veta! ❤️











#1 - - Mamma:

Tack för en jätte trevlig midsommar och jätte grattis till det nya jobbet

#2 - - Mamma we:

GRAAAATTIS till både dig och din arbetsgivare!!!
Trevliga midsommarbilder, vacker bukett, kul att du gillar min son och himla bra att ni hade kul utan mitt sällskap. (Jag hade det också jättebra där jag var.)