Jag har blivet äldre

Och firad har jag blivet av både familj, släkt och vänner. 

På självaste bemärkelsedagen blev jag först uppmärksammad av man och barn på morgonen. Kaffe och paket innan jobbet fick jag minsann. 
När jag sedan kom till arbetet satt där ballonger i personalrummet med små fina meddelanden på. Som tur var hade jag sett till att baka morotsmuffins kvällen innan, så jag kunde bjuda igen till alla fina kollegor. 



Dagen fortsatte i samma anda, fick blommor, en vers, paket och grattiskramar meddelanden och telefonsamtal hela dagen. 

När jag kom hem på eftermiddagen möttes jag av ett storstädat hus, som glänste i alla vrår, en fin bukett rosor och en välkyld flaska bubbel. En stund senare kom en vän förbi med ännu mer blommor. 

Så i lördags kom delar av släkten på lite smörgåstårta, och mer paket och blommor fick jag. Och efter några timmar kom det ett helt lass med vänner och deras barn. 9 barn lekte loss, såg på mello och käkade godis och vi vuxna hade det mycket trevligt i köket där vi fick tillbringa vår kväll. 


Man kan tro att jag fyllde jämnt, men ack nej, alla fina gjorde min dag och denna helg såhär pass ljuvlig trots att jag endast fyllde 26+ 😉. 

Tack alla, ni är oerhört fina och älskvärda och jag är en väldigt lycklig UNG kvinna som har alla er vackra människor omkring mig ! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


#1 - - Mamma:

Du är värd alla grattis hälsningar kram❤️