Februari

 
Förra helgen tillbringade vi strax utanför Örebro. Mycket trevlig och skön helg, med tid för avkoppling, motion, god mat och sällskapspel bland annat så var det en bra uppladdning inför en ny vecka. 
 
Dagarna har trillat på fram till i torsdags eftermiddag, då lilla H inte riktigt var sig lik när jag hmtade henne från fritids, inte så kontigt då det visade sig att hon hade tämligen hög feber, så fredagen fick bli en VAB-dag, det lilla barnet hade mycket hög feber hela dagen och låg mest och halvsov i soffan. 
Som tur var vaknade hon upp något piggare i lördags, och kunde trots sin åkomma gå på teater med mormor som var planerat sedan länge, lite alvedon fick hjälpa till, men hon klarade det galant. Idag vaknade hon upp pigg som en lärka, dock lite snuvig och hostig, och kände sig precis som vanligt. Vi proppsade dock på att det skulle vilas dag med, så att hon har ork till kommande sportlovsvecka. 
 
Efter frukost och lite allahjärtanspresentutdelning, tog jag och Yra en skön powerwalk i solen, passade på att "gå ett hjärta" åt min älskade make, som blev min lilla present till honom denna kärleksdag. ♥
 
Nu ska det bli kvällsmys i soffan med mina godingar!
 
 
 







#1 - - Mamma:

Så gulligt att gå ett hjärta ❤️ Och Tack för lånet av lilla H igår