plötsligt fredag....

...herregud från ingenstans rusar veckorna förbi en och nästa vecka är det Juli. ovh även v.27 vilket betyder att min semester närmar sig,,,jihoooo

I helgen fyller skithögens barn år.. får se om jag får komma på kalas eller inte, blir spännande och även nervöst.. för detta betyder ju även att man ska bli uppvisad för da familja för första gången ... ryyyyyys..

är tydligen världens tröttaste tjej den här veckan.. tältsovning och uppsalaresa har tagit musten ur mig på någe vis...

och jag är såååå DÅLIG på att sluta röka... vet inte hur det går till men lyckas hela tiden komma hem med ciggpaket när jag är och handlar, funderar på om det finns en liten leprichon som sitter i min plånbok, och snabbt som tusan (isina små gröna hängslebyxor) rusar upp och kastar ner ett ciggpaket till kassören när jag handlar (inbillar mig att han är ca. 3 cm lång och fruktansväärrt turbosnabb, och även stark) så måste det vara.. minkarraktär kan aldrig svika mig på detta vis?? elle..


trevlig helg