tråkdag

igår.. massor på jobbet + att jag var tvungen att hålla en utbildning hela efetrmiddagen vilket gjorde att jag kom ändå mer efter än innan, och idag har jag trafikstyrningen också så det blir inte mycket annat gjort, får panikgöra rättelser emellan bokningsutskicken och telefonsamtal.
När jag äntligen kom här ifrån igår åkte jag till skithögen och vi betalade räkningar... blääää-- men eftersom skithög hade varit fantastisk som vanligt och inhandlat rödvin igår så fick vi oss varsitt glas när vi kom hem, det var bra för både hjärtat och själen efter en pissig dag!
När vi hade ätit gick vi ut på promenad med hunden, var jätteskönt, kom hem och kollade på fotbollen, och sen blev det sängen för oss.

I förrgår var mamma och Rolle på besök, jag var frökenasredig och bakade grov lingonbröd, så vi åt kvällsmat när dom kom med massa gott pålägg på det vugnsvarma brödet. Dom kom för att få krama om oss innan dom drar iväg till Italien på söndag, lyckostarna!!!

I helgen var det meningen att vi skulle ha aktivitet med skithögens anställda, men det blev inställt. Så nu ska vi försöka få lite gjort hemma istället vilket känns bra, och framförallt behövligt! Fast först ska vi börja med att ha mysighetsfredagkvall innan några tyngre sysslor drar igång..


hejhej
#1 - - ViLLa:

Låter som en bra helg hörredudu.

Mamma kommer idag & vi ska väl ta nån winecoolers eller så, O jobbar MetalTown & kommer hem sent... Imöra ska ja jobba på studion, för O e inte där & på söndag flyttar vi! Jiääjh! Sen får ni komma & hälsa på!

Kram