harkel, snörvel.....

Vi är asagörasketaförkylda jag och lillfröken!
Stackars Hedvig har full sjå att försöka få luft när hon äter och få göra små pauser för att andas emellanåt. Vi hostar och snörvlar som tusan och min hals är mig inte alls följsam, förkylningsskit!!

För övrigt flyter livet som nybliven hustru fram finfint, torpet är nu sålt (ska inte ropa hej än dock då kontraktet inte är skrivet) så det närmar sig till att vi ska flytta till STORT hus!

Orkar desvärre inte författa så mycket idag, seg i hjärnan av allt snor, men får göra en snabbuppdatering så Waihlit blir glad, hihi

Kommer lite fler bilder från dopet/bröllopet:

Fadderkicki och "blind"hedda


Faddewej



















#1 - - Svärmor:

Ja, nu gjorde du mig riktigt glad. Så finabilder!

Krya nu på er snörveldamer så kanske vi snart kan ses, men var rädda pm er så att ni blir friska så fort det bara går. Tur att killarna inte skall vara hos er i helgen och nästa helg väntar jag och dinosaurierna på dem.

Kramar i brev kan jag kosta på mig i alla fall till er allihop.

#2 - - mormor solweig:

Ja krya på Er så Ni är friska när vi kommer hem !!

Jätte fina bilder.

Ha det så bra allihopa.

Kram Mamma/Mormor/Svärmor