krypa är fantastiskt

på bara några dagar och trots brutalusförkylning har Hedvig kommit på hur man kryper, och i och med detta har en ny värld öppnat sig, tror att hon snart har utforskat varje skrymsle i nästan hela huset och ryckt i allt man inte får rycka i!
Att ha 155 kvadrat att utforska när man är en liten tjej är fantastiskt roligt!



I lördags fick jag veta via mamma som har SLA att KICKI OCH PETER HAR GIFT SIG, kom inte som någon chock då jag vetat att det varit på gång men EN VÄLDIGT GLAD ÖVERASKNING!!! All lycka till er Kix oxh Piraten!
Lite retligt dock att dom flydde landet efter sin hemlighetsvigsel, så jag får vänta flera dagar till innan jag får prata med henne :)

 

Skithögen och den äldste sonen skottade vårt tak i helgen så numera har vi relativt begränsad utsikt från vissa fönster!


#1 - - Anonym:

Lilla gumman nu börjar hon upptäcka saker som hon aldrig har sett förut och nu kommer nog mor & far få springa omkring !!

Kram Mormor

#2 - - Farmor:

Som jag sagt förr - jättefina bilder på "lilla svampen".

Vilket duktigt skottarlag som fick ihop sådana väldiga högar.

Hälsa fadder Kix o Piraten och önska dem all lycka!