tidig morgon

vaknade redan strax efter 04 i morse efter att ha drömt massa störande drömmar som fick igång tankeverksamheten. Vid 05:15 gav jag upp mitt somnaomförsök och satte mig i soffan efter att ha laddat kaffebryggaren och läste i min vampyrbok. (Stephenie Meyer : Ljudet av ditt hjärta)
 
Idag är det full rulle mer eller mindre, på förmiddagen ska Hedda till BVC och Skithögen till läkaren, sedan ska jag klippa mig i eftermiddag och efter det ska jag agera chaufför då mannen ska på Wiskeyprovning ikväll.

Just varit ute och morgonrastat hunden, det var KALLT vinden letade sig in under jackan och kylde ner hela kroppen på bara någon minut.. ucsh och fy, det räcker med vinter gott och väl nu!!!

Snart är det helg igen, vet inte vart denna veckan tagit vägen......
#1 - - kix:

jösses va den där karl är ute och roar sig den här veckan då! när är det fruns tur? jag har bakat muffins idag så jag tycker du ska komma och smaka. puss

#2 - - Mamma We:

Ja, jag är nog böjd att hålla med kix. Först gammal kompisträff på konsert med Depeche Mods (?) i stora staden och sedan whiskyprovning (det vet han väl att whisky smakar honom?)Men det skadar inte med lite "förfining". Jag tycker i alla fall att du har gott vett att ta hand om dig när du är sömnlös.

Krama "lilla svampen" från hennes Farmor.

#3 - - solweig:

Om Du tyckte det var kallt hur tror Du då att Yrans små tassar mår tror att mormor får sticka raggsockar till henne.

Kram Mamma