klä på sig är kul

hedvig har kommit på att hon faktiskt klarar av att ta på sig vissa plagg helt själv, mössa är ett av favvoplaggen men hon kämpar hårt med byxor och tröjor med, idag satt hon länge och grejade med sin jeansjacka men efter upprepade misslyckanden tog hon mig till hjälp, sedan var det bara skor, fuskkrage och mössa kvar.. fotade henne lite... blir även några bilder från hennes ävenyr i en IKEAkasse och en morgon i pyjamas och egenhändigt påsatt toppluva.


Idag har vi ägnat förmiddagen åt att iordningställa hemmet till viss del, betala räkningar/måla med kritor på avier, och bakat en tigerkaka ifallomatt morfar eventuellt kommer på kaffe senare.
Nu har hedvig just mumsat korv, makaroner och broccoli för att sedan somna som en stock, jag har hunnit med att fixa med tvätten och dammsuga köket, och nu sitter jag här.

Ska inte bli långrandig har annat för mig men lägger ut lite fototn och önskar en trevlig första adventshelg. (fick för övrigt blomma förra fredagen också, ja är så härligt bortskämd ;))






#1 - - Farmor:

Ja. jag säger bara GULLUNGE!

Ma, du är en så duktig fotograf att det är en fröjd varje gång man slår upp bloggen.

Ha nu en riktigt Glad Första Adventshelg hela familjen!

Puss & Kram

#2 - - mormor solweig:

Va duktig lilla Hedda är snart bestämmer hon vad hon vill ha på sig och mamma har ingenting att bestämma!!