bloggtorka

Nu var det ganska längesen jag tog mig tid till bloggen, beror delvis på att vi renoverar men även att datorn inte känns alls aktuell i det finfina vårvädret vi fått!

Nu är renoveringen ganska långt gången, lite målning, plattsättning och glaspartierna kvar, elektrikern var här idag och slutförde sitt arbete blir jättefint med LEDspotar i taket!!!

Idag har vi grejat lite inne varit ute och lekt nån timma och hängt ut lite tvätt, Hedvig sover nu och jag har ställt in en lasagne i ugnen så nu har jag en liten egen stund, mysigt, tvn står på och det är sändningar från bröllopet i england, jösses sicket spektakel, tror Daniel och Viktoria känner sig ganska överkörda bröllopsmässigt :)

Påsken firades i Borås, bland annat, var en fantastiskt mysig påskafton med god mat, kall dryck och härligt väder, fler sådana helger efterfrågas. sedan blev det en del målande och grejande hemma, barnkalas och påskmiddag i Tibro också! 

Nu är det valborg i helgen och vi ska ta det lungt, killarna är här, jag ska träna hund på lördag och gräset vill bli klippt. 

Har kommit igång och springa lite igen, var ju jätteduktig i höstas men det gick över tydligen så nu med det fina vädret har vi fått en nytändning minsan, sötaste Jake the snake tog hand om lillasyster i veckan när han var här så vi kunde ta med hunden och springa en sväng, skönt och välbehövligt!

Hoppas att alla får en braig valborg.

 
#1 - - Svärmor:

Hej - kul att få läsa lite om era göranden. Ni verkar ha fullt av energi minsann. Bröllopet i vår huvudstad var ju så oändligt mycket mer än det i London, tyckte jag i alla fall.

Jag håller på med pappersrensning och det tar sin lilla tid. Nu skall vartenda ark jag har för avsikt att behålla in i pärmar. Så det så!

Hälsa med kramar till alla närvarande från mig.