kommer minnas detta dop...

Vi var på dop i helgen, lilla J-W som döptes. Under tiden vi var inne i Kyrkan (ca 40min) var det någon som krossade rutan till vår bil och snodde min väska. Jösses va arg jag har varit och är fortfarande. Jag skiter i dom 240 kronor dom fick i kontanter men allt annat, min kalender bland annat som jag är extreeeeemt beroende av, den vill JAG ha, känns inget bra alls. Så nu ska det bökas med försäkringsbolag och banker innan man får tillbaka alla sina nödvändiga ting. Och min nya fina födelsedagsväska är borta!!!

Men oavsett detta så var det ett fint dop och framföallt en trevlig sammankomst hemma hos J, E och J-W efteråt!

Annars då, jo jag är hemma för VAB idag, igår delade jag och skithögen på det, Hedvig har feber och är förkyld den stackaren.
I helgen ska vi åka iväg på finlandskryss med N & J och mamma och Rolle ska vakta barn, hund och hus.
Nästa vecka börjar vi med projekt "bygga om uterummet" så snart får vi ett fint ställe att sitta och mysa i, längtar tills det blir klart!

Nu ska det fixas mat tills liten sjukling vaknar.

Kram på er
#1 - - Svärmor:

Visst är det på något sätt som om man blir dubbelt bestulen när det sker utanför en kyrka? Jag hörde på Jeppes röst hur arg han var när han ringde mig på hemvägen. Det måste ju ha blivit misstämning för alla och tråkigt för värdfolket också. Hade du fått en fin födelsedagsväska, eller var det något köpt för presentkort? Minns inte att jag såg någon väska då. Och lilla Pyret som är sjuk. Ja ialla fall är det inte jag som smittat henne bevisligen, men det är häftiga baselusker som springer omkring nu, det kan jag lova. Kramar till er alla.

#2 - - mamma:

Det finns folk till allt!

Hoppas Hedda blir bra nu så vi kan hitta på något roligt till helgen!!

#3 - - Farmor W:

Till Solveig - vilket bra uttryck "det finns folk till allt". Ja, säkert är det så.

Hoppas att alla får det trevligt i helgen, både ni som är på kryssning och ni som är på Hallonvägen.