Samtidigt..

.. Som Farmor Britts plommonträd börjar blomma går jag och blir sjuk. Har legat sedan igår med feber hosta och halsont. Börjar dock känna mig något piggare idag som tur är! 



Kan hända att jag av misstag påskyndade sjukdomsförloppet då jag gick ut och sprang med Yra i lördags medans Hedda var på kalas och skithögen roade sig i Göteborg, trodde dock att symtomen då berodde på pollenallergi vilket uppenbarligen inte var  fallet.  

Men nu blir det till att knapra tabletter och vitaminer och hålla tummar och tår för att jag inte smittar skithögen som har tre lopp att springa närmsta månaden.


  
#1 - - Mamma:

Krya på Dig och var en bit från Jesper så han klara sig
Kram mor

Svar: Det är lättare sagt än gjort :-)
Ebeeh

#2 - - Svärmor:

Jag håller med din mamma! Och tillägger|: inte har han väl s å. Stor dragningskraft att du inte kan stå emot?!

Svar: Jo svärmor, han är faktiskt obehagligt charmig och oemotståndlig din yngste son 😊 !
Ebeeh

#3 - - Svärmor:

På, minsann, detmåste vara ett arv från mig för jag har ingen kvar - bevisligen!