8 TIMMAR!!!

Sen är det semester, 3 veckors ledighet, overkligt fantastiskt skönt ska det bli!!
Som synd att inte skithög är ledig med mig bara.. det är minus på riktigt!

Igår efter jobbet agerade vi asrediga och tvättade 6 maskiner tvätt.. lägenheten ser nu mer ut som en tvätteria och kommer lukta sköljmedel resten av detta året antar jag, men rediga var vi.

Ikväll blir det torpet, hoppas på bra väder och kall öl faktiskt.. känns som om det kunde passa mig och min personlighet just idag! Lördagen finns det ännu ingen direkt plan för, och på söndag kommer kicki och fixar det sista vad det gäller tapeter och färg!

Höll på att välta min granne (räven) i trappen i morse... kom kånkandes med en tvättkorg full med grejer, matlåda och min egen väska.. trodde i min enfald att han kanske skulle flytta sig lite åt sidan när jag kom men tydligen inte.. benet på tvättkorgen slog hans smalben och ahn snubblade till, som tur var var han nog nykter så han höll sig upprätt.. ojoj jobbigt det hade varit men något slags benbrott på morgonkvisten som plötsligt var mitt fel!! Men som tur var slapp jag detta!

Kaffe dax

tjou
#1 - - Jeppeman:

Frukansvärt smidig tjej i sin jagskahasemesterfredagskallöl känsla, bryr mig inte om någon bara jag får komma till jobbet så den här dagen tar slut. Puss min Älskade.