förstår inte...

hur det kan komma sig att man är så hiiimla trött på morgonen.. helt otroligt, närmare medvetslös. Skithögen ringe och väckte mig (snällt) vid 06.45 och pratade med mig en stund för att ja skulle vakna till, (medans ja bara svarade honom mmm..ööööhhmm.. mmm.. på allt med min morgongrottmänniskastämma) låg och sträckte p åmig en stund och tänkte att ja skulle snooza 5 minuter, detta resulterade i 25 minuter, och plötsligt blev det bråttomm bråttom.
En annan sak som också är hemskt underlig är att jag ändå var på jobbet samma tid som vanligt.. och då har jag ändå kontrollerat så att jag fick på mig båda skorna och diverse annat som brukar höra till morgonrutinen.. fick jag några extraminuter tilldelat på någe vis??

Igår beslutade vi oss för att det var storamysaretisdagen så vi kröp ner i ett skummbad efter kvällsmaten, hemskt skönt (förutom mitt ständiga blodtrycksfall/svimmningsattack som alltid kommer i samband med varma bad, men ändå är okej bara för att det är så gött)  efetr detta satte vi oss i soffan med förhoppningen om att få se något lite halvslappt på tv sådära kvällsgött.. insåg att tvutbudet är värdo, finns ju inget att titta på längre, konstaterade även detta i helgen, när jag hade söndagslapparmys med mig själv efter  morsdagfirande och annat. Hade varit och köpt en påse chips till mig för kvällen och tänkte kolla på någon braig söndagsfilm som jag kallt räknade med att tnågon utav våra dyra kanaler skulle visa, men icke.. blev förbannad och sappade hejdlöst ett tag för att sedan skita i det och ta en dusch istället.. ( och jag som alltid betalt tv-licens + boxeravgiften i tid grrr)

jaja.. nu är det dax att starta min dag på riktigt!!!

ha´re