gräsänka idag

och det var meningen att det skulle blivet en återträff efter möhippan.. blev tyvärr inte så men istället ska jag träffa min kär kicki för skitsnack och troligtvis alkoholintag.. var längesen vi hade date nu så det ska bli skojskoj..

skithögen är på DHL dagen för trasnportörer i stockholm och kommer inte hem förän i morgon.

Så förvånad.. ibland går inte saker som man tror.. har irriterat mig lite över att betala fasta avgifter på min hemtelefon, eftersom jag knappt använder den längre, så jag bestämde mig för att säga upp den.. och som jag har förstått avtalet (telia + glocalnet) hade jag 3 månaders uppsägning på denna.. igår mailade jag båda ställena.. och det visade sig att dom stängde av telefonen.. REDAN IDAG.. så nu kära vänner är det mobilen som gäller hädanefter!! :)

jaja..

i morgon blir det en tur till varberg för att hämta däck.. den ska det röjas det sista ur badrummet på söndag!!

tjoho..

CATRINE för övrigt är du en hejjare på att baka!!!! :) ♥



Trevlig helg
#1 - - Catrine:

Åh, vad jag blir glad...