spännande..

Hockey match i Lidköping igår kväll. hemskt kul, och HCL vann!

Var SÅÅÅÅ trött i morse att jag inte vaknade förän skithögens 511:e försök till väckning. Han berättade då (samtidigt som jag blev serverad en kopp kaffe 06:07, LYX) att jag hade pratat om "pojken vid pariserhjulet, som vi var tvungna att ta bort "(???!!!) tror jag lider av livlig fantasidrömmar eller nått... inte tusan vet jag!

Var hos frissan igår och kapade en bit.. skööönt, gillar att vara nyklippt.

Har halvt om halvt planerat in en semesterdag i morgon, nu var bara problemet att det inte längre är så säkert att skithögen kan vara ledig (nackdelen att vara sambo med egen företagare) vi skulle få upp de förbannade taklisterna som tdligen är ett mindre världsproblem för oss att få på plats, så att elektikern kan komma och slutföra sitt arbete hos oss.... håller just nu en tumme väldugt hårt och hoppas på att ledigheten slår igenom.. om inte kanske jag tar mig ledigt ändå och passar på att städa, och packar upp lite kartonger!

På lördag lutar det åt Bandycup i växjö... hade kanske tänkt oss att åka dit redan i morgon eftermiddag och ta in på hotell för att få en miniweekend.. får se vad som hinns med!

jääääsp---