skövdetur med shopping och födelsedagskalas.......

.... i helgen (lördags) åkte vi till skövde för att eventuellt försöka hitta några mammabyxor till mig, detta slutade jag snart leta efter då jag insåg att jag inte var skapt för HMs mammakollektion, köpte istället leggiings och lite smått och gottt som kunde agera gravidkläder på GinaTricot.

Efter shoppingturen tog vi å pkte upp till billingesluttningen och hem til Kicki och fikade... JAG FICK PAKET, två stycken faktiskt, ett innehöll ett E-halsband och det andra mitt favvoarmband! tacktack fröken krickit!!

Efter en promenix i jättadalen (phew jobbigt) åkte vi hem och åt god mat, bland annat vitlöksgratinerad hummer, och sen kastade vi oss framför tvn och såg en film! Myyyslördag..





mor & rolle, far, bror, linda och lukas kom på fika i söndags för att fira att jag närmar mig 30...
Fick pengar, blommor och en tidning, det åts tårta och vi hade en allmänt trevlig stund.




Tårta med dumlefluff, vaniljkesella, blåbär, hallon och nougat.



Fick denna av skithögen-





Denna bukett av pappa



och fina tulpaner av mor & rolle...






#1 - - Solweig:

Tack för senast och den goda tårtan!!!!

Mor