jääääääääääsp..

...jösses jag är tröttare nu (07:16) än vad jag var igår när jag gick till sängs, och när liten somnar om som en stock vid 06:45 får man inte ligga kvar för att någon luftvärmepumpssnubbe ska komma och kolla in värmepanna, typiskt. Mysigt ändå att gå upp samtidigt som mannen och dricka en kopp varmt stärkande kaffe ihop!

Erika: har en lösning på ditt problem, du får se till (om du ni nu ska ha en liten pojke) att föda aningen förtidigt så du får "förtur" på ALLA namn, hihihiih....

Så trött i ögonen så jag orkar inte skriva mer...
#1 - - Erika:

Jo du har en poäng där faktiskt. Men denna damen sade något så himla otäckt efter att ha kläckt namnet så hon har förstört det liksom.



Du får ta igen vilan med Hedvig nästa tupplur. Så himla skönt att vila med de små liven. Man somnar som en stock.

#2 - - Farmor:

Kul att läsa något igen. Förstår att det är mycket nu och att allt arbete gör att du inte hinner blogga som tidigare. Hoppas att det gick bra med värmepumpen. Det låter mysigt när du berättar om ert morgonfika (hur nu det kan vara mysigt med en morgontrött son till mig - vi är ganska lika på morgonen om jag minns rätt och jag är inte som gulligast vid den tiden på dygnet).

Kram till er alla!