lite bloggtid.....

Passar på att ta mig lite bloggtid och tömma kameran nu när skithögen ändå sitter och kikar på hockey.

Vi har haft en superkul helg, åkte på kryssning med N & J, med Cinderella. Var väldigt trevligt, åt god mat, dansade höfterna ur led och skrattade tills magmusklerna inte orkade mer.

Annars är det mesta som vanligt, Hedvig är äntligen frisk och har fått återgå till sitt älskade "agis" (dagis), igår var det en helt underbar dag vädermässigt så efter dagis var jag och Hedvig ute i trädgården och grejade, och när skithögen kom hem fortsatte vi med lite vårarbete, blev totalt närmare 3 timmar i trädgården, så härligt, energikick när solen börjar värma.

Lägger upp lite bilder från när Hedvig var med på dop, hon tyckte kyrkan var ett underligt ställe men ganska spännande, och även från solskenpromenad i skogen.

Hedvig hittade en anpassad "kyrkbänk" till sig själv



Det är SKITKUL att gå själv


Men ibland tar orken slut....



Våran fina fina tjej


Underskatta aldrig utrymmet i en golf, man får plats 5 st + dobermann


#1 - - Svärmor:

Käraste Emma, vad du tar fina bilder. jag får nog bekanta lilla Fröken med kyrjorummet om ni kommer hit där jag har nycklar till alla utrymmen,

Snart kommer jag och hälsar på över dagen. Vilka dagar/vilken dga är du hemma från jobbet förutom helgen? Hur hade Solle & Rolle det i helgen?

Kram till qllq från /we

#2 - - kix:

haha sötnötshedda!

jag och sigge längtar efter er!



puss

#3 - - mamma:

Jättefina kort!!

Kram Mamma



Till Farmor

Vi har haft det jättebra både Hedvig & Yran har varit jätte snälla!

Kram Solan & Rolle