Hemma från italien

Sicken härlig resa vi gjort!!

Har hunnit med Pisa, Cinque Terre, Genua och Bergamo under fyra sköna dagar med tillhörande träningsverk efter all vandring!

#1 - - Svärmor:

Kul att få se det lutande tornet i Pisa. Har varit inne på nätet och tittat Cinque terre och det såg ju härligt ut. Hörde av Joakim att vandringen inte hade varit något för mig, men citronlikören är helt klart och absolut något för mig - särskilt i frostgt glas. Kul!

Kramar!!!

#2 - - Svärmor:

Kul att få se lutande tornet i Pisa och höra att ni är nöjda med resan. Joakim sa att vandringen helt klart inte hade varit något för mig. Helt klart blir dock citronlikören det.

Kramar!!!

#3 - - Emma:

Nej det var ingen smidig vandring, aldrig sett så mycket trappor i hela mitt liv så det hade nog inte fungerat med dina knän! Men likören hoppas jag smakar, vi köpte en flaska också som får provsmakas i helgen! kram

#4 - - Svärmor:

Du, det är inte så att jag stammar med speciellt långa intervaller mellan orden. När jag skickat den första kommentaren kom det upp ett meddelande om att jag var speciellt utvald och kunde vinna en ipod

Meddelandet gick inte att trycka bort och borta var min kommentar. Skrev en ny kommentar men även den var borta. Nu när jag tittar efter om något hänt under natten och ser mina båda meddelanden blir jag nästan lite generad.