Göteborgsvarvet och minivaret

 

 

I helgen var det dags, Skithögen och Jake the snake skulle psringa göteborgsvarvet och Hedda mini-göteborgsvarvet. Vädret var fantastiskt, dock lite väl varmt för att sprina 2.1 mil. Men våra hjältar tog sig runt trots hettan, är så stolt över er.

Även Hedda sprang för glatta livet, stolt som en tupp var hon efteråt. Så han vi även med att hälsa på Alfons Åberg, hoppa hoppborg, och mysa runt med farmor innan vi ställdes oss vid avenyn för att heja på löparna. Kvällen bjöd på mat hemma hos farmor och som bonus gick jag och skithögen ut för att ta en öl med Daniel, Carro och Tony, vilket blev ett trevligt avslut.

 

Påväg hem igår tog vi ett stopp i Alingås för att leka lite i Nohagaparken, och äta lunch.

 

Tack farmor för mat, husrum och sällskapet.

#1 - - Farmor:

Det var himla kul att hysa er och sällskapa med er, men fy så varmt det var. Har nog inte riktigt hämtat mig fysiskt ännu. Och ändå sprang jag inte en endaste meter. Jag är också full av stolthet och beundran av sonen, Jake och lilla Stumpan! och alla de andra som, ibland, mot alla odds tog sig runt varvet. Du, tack för ditt goda humör i alla lägen och all praktiskt hjälp när jag dignade.

#2 - - Mamma,mormor,svärmor:

Duktigt kämpat allihopa.

#3 - - Wej:

Bra kämpat och fina bilder du lagt här!!!
Och GRATTIS för födelsedagen för min lilla Hednoi! Hoppas att ni har det så jättebra!!
Hälsningar från Batumi i Georgia
Fadder Wej och farbror Joakim

Svar: Hednoi tackar så hjärtligt för gratulationen!! Kram till er
Ebeeh