Äntligen sol!!

Sommar, min allra bästa årstid, näst efter våren, som är tätt följd av hösten i min tyckaomordning. MEN när sommarvädret vänder sig emot mig på detta sätt som det gjort senaste veckorna blir jag lite grinig, sommarregn kan vara fantastiskt, när asfalten är varm, och det luktar sådär sommargott av regnet, då gillar jag det! Men när det bara är regn, regn och mera regn, då surar jag en aning! 
Idag kom värmen, solen och känslan tillbaka, svårt att tro att mitt surande påverkat men oavsett, det har varit en kanondag. 
Så för att visa sommaren hur ofantligt lyckliga vi blev packade vi fikakorgen och åkte till Trollhättan. Det blev lek på skrotnisses lekplats, lite strosande på stan och mys hela dagen. Tack sommaren för att du visar dig från din bästa sida igen!! 









#1 - - Mamma:

Ser ut som Ni haft en bra dag Härligt ❤️

#2 - - Mamma we:

Så härligt att läsa om hur ni snabbt som ögat, vänder på en femöring och tar vara på tillfällen som plötsligt dyker upp.