Snöigt.. Lite väl snöigt

Så är det vinter på riktigt, med både massa snö och minusgrader... 
 
Jag har aldrig i mitt vuxna liv gillat vintern, snö tycker jag är aningen överflödigt, och mörkret är inget för mig. MEN att gå ut på promenad med riktning mot pulkabacken ihop med H en dag som denna det kan jag uppskatta. Gå och småprata och filosofera med henne längst vägen, susa ner för backen ihop under tjo och skratt, kasta snöbollar och göra snöänglar ihop, det är oslagbart. Glädjen hos henne smittar av sig i ljusets hastighet och det är kvalit'e på en helt egen nivå.
 
 
 
Att avsluta det hela med att promenera vidare till jobbet för att dricka te och titta på lastbilar och pussa på skithögen gjorde inget sämmre! 
 


Älskade lilla H, du berikar alla dagar i alla väder! Du är bra, bättre och bäst, vad skulle vi göra utan dig? ♥♥♥
#1 - - Mamma:

Så härligt Ni haft det och Ni har en underbar dotter💖

#2 - - Svärmor:

Så underbart uttryck för din Moderskärlek! Jag blir alldeles rörd. En sådan barndom har alla barn rätt att ha, där man får vara både bra, bättre och bäst. Jag. Är glad å lilla H's vägnar. Kram till er alla

Svar: Tack för fina ord söta svärmor! Puss och kram!!
Ebeeh